DENIP 2017

Aquest matí, tot l’alumnat i mestres de l’escola, hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau “DENIP”.
Primer de tot ens hem trobat tots al pati de l’escola i amb tots nosaltres hem creat la paraula “PEACE”.
Després hem escoltat durant un minut, els sorolls de la guerra. No ens han agradat gens!!! Hem continuat  llegint un poema molt bonic de Joana Raspall i cada curs ha plantat al mig de la pista les caixes de bons desitjos que havíem creat.
Tot seguit hem cantat dos cançons; “Mirall de Pau” i “Imagine”.
I per acabar, els cursos s’han intercanviat les caixes dels desitjos per tal de poder conèixer els desitjos de tots i totes.

VOLEM LA PAU!!!