SEP (CI)

El grup de SEP de cicle inicial hem fet un treball sobre els nostres animals preferits i també hem jugat a escacs.

25 de novembre

Els nens i les nenes de cicle inicial hem fet a classe un dossier per a millorar la convivència i treballar la prevenció contra la violència de gènere.

25N 2016

FUTURS PERIODISTES

Avui, tots els grups de Cicle Superior, hem rebut la visita de la Lorena Metaute, periodista del diari Segre. Ens ha fet un taller de “La Notícia”, i ara nosaltres serem els corresponsals del pati de l’escola.
Esperem que llegiu els nostres articles!!

Sortida a La Mitjana

L’alumnat de 2n. ha visitat el Parc de La Mitjana i ha realitzat dos tallers: “Descoberta del bosc” i “Rastres dels animals“.

Castanyada 2016

Com cada any, la festa de la castanyada, ha estat oberta a tots els membres de la comunitat educativa.
El dijous, els grups de 1r, van fer un taller de panellets a la cuina de l’escola, amb la col·laboració dels pares i mares.
Avui divendres, hem gaudit… Llegeix més»

Reunió Inici de curs C.Inicial

Reunió d’inici de curs

Ahir vam fer la reunió general d’inici de curs amb les famílies de l’alumnat de cicle inicial (1r. i 2n.). La primera part va ser conjunta al menjador i la segona part es va realitzar a les aules.
Aquí podeu veure la presentació.