Racons Matemàtiques P5

Una sessió a la setmana, els Dracs treballen les matemàtiques mitjançant racons manipulatius amb el material d’Innovamat, on aprenen conceptes de numeració i càlcul, espai i forma, relacions i canvi, mesura i estadística i probabilitat. També treballen aquests continguts amb la tauleta on l’aplicació s’adapta… Llegeix més»

Sortida Tarraco

Al mes de febrer, els i les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam anar d’excursió a Tarragona, vam poder conèixer com era l’antiga ciutat de Tarraco, així com, veure quins són els monuments que encara es conserven, qui hi vivia…
Ens ho vam passar… Llegeix més»

Vídeo Setmana Cultural

Enguany, els i les alumnes de l’escola Renaixença, juntament amb els professors hem volgut fer un vídeo en motiu de la Setmana cultural dedicat a totes les famílies de l’escola. L’enllaç per a poder visualitzar aquest vídeo l’enviarem per correu electrònic a totes les famílies.
Esperem… Llegeix més»