Les Activitats Palanca portades a terme aquest curs són:
- A106 Convivències i sortides fora del centre educatiu per treballar la cohesió grupal des de l’àmbit socioemocional. Una sortida anual gratuïta per infant. Les sortides fetes aquest curs han estat:
- Petits (I3, I4,I5): Can Clarens
- Mitjans (1r,2n,3r): El Canal Olímpic
- 4rt i 5è: El Bosc Vertical
- 6è: Tot circ – Circ Les Freixes
- A261 Model de Resposta a la Intervenció (RTI) en lectura (EINF i 1r curs EPRI). L’objectiu específic és aconseguir el desenvolupament d’un model de centre d’identificació i prevenció primerenca de dificultats d’aprenentatge.
- A580 Creació d’espais inclusius.
- Tallers SEER (Salut i Educació Emocional). Activitats dirigides als infants de 1r a 6è on es crea un espai vivencial que afavoreix el treball de desenvolupament d’habilitats socioemocionals envers al propi creixement personal i del grup des de la mirada de l’educació emocional,
- Material per l’espai exterior per afavorir espais de trobada i de relació dels infants.
- A101.Avaluació de barreres. Gratuïtat dels materials escolars a l’ensenyament gratuït. S’ha invertit 10€ per infant en la quota de material.
- A234 Pla educatiu d’entorn. Tallers d’estudi assistit i suport escolar diversificat (EPRI i ESO) . Activitat portada a terme per part del pla educatiu d’entorn.

