A infantil hem anat al Caixaforum

Els grups d’infantil de l’escola hem fet una visita al CaixaForum, cada dia un grup diferent, a visitar l’exposició: “Poètiques de l’emoció”. Hem pogut observar obres d’art contemporani, així com d’altres temps, on les emocions es presenten en formats suggerents i visuals . També hem fet un taller amb figures geomètriques de fusta de colors, que ens han permès crear i gaudir jugant amb la geometria a partir de l’obra de Rosa Brun. Això ens ha permès parlar, compartir i descobrir les formes actuals d’art que ens arriben a la ciutat, obertes a les escoles i a la ciutadania, gratuïtament.