Banc dels aliments

La Comunitat Educativa de l’Escola Pau Vila cada any col·laborem en Campanyes solidàries.

Aquest mes de febrer hem col·laborat en el “ Gran Recapte d’Aliments a Catalunya “

El Gran Recapte d’Aliments és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades d’aquí rebin ajuda alimentària.
El seu objectiu és informar i sensibilitzar a tota la ciutadania de Catalunya sobre la realitat de la pobresa al nostre país.

Els delegats i delegades de tots els cursos hem informat a les reunions de classe de la importància de col·laborar. Hem informat a les nostres famílies i des de P3 a 6è entre tots i totes hem aconseguit fer una bona recol·lecta i estem molt orgullosos.

Per acabar els delegats/des i alumnes de cicle Mitjà i Superior  hem classificat tots els aliments: arròs, pasta, llegums, llaunes,… i uns alumnes de 6è han elaborat una gràfica on es veuen els aliments que hem recollit entre tots i totes i la quantitat que hi ha de cadascun.

img_20170215_120311img_20170215_120211