La castanyada de 3r

Divendres passat vàrem celebrar la Castanyada a l’escola. A causa de la situació, va ser un dia diferent però també ens ho vàrem passar molt bé!

Al matí, a l’aula, vàrem cantar i ballar la cançó que havíem estat preparant durant les últimes setmanes, vàrem fer un esmorzar de tardor amb el que cadascú havia portat de casa i vàrem fer diferents activitats com crear un conte esbojarrat a partir d’unes targetes amb vocabulari de la tardor i de Halloween o jugar al memory.

Voleu veure els vídeos?

Els alumnes de 3r A vàrem cantar i ballar la cançó “La rumba de les castanyes” del Pot Petit.

Els alumnes de 3r B vàrem cantar i ballar la cançó “La tardor que jo conec” de la Dàmaris Gelabert.

A la tarda vàrem sortir al pati a jugar a jocs tradicionals. El material dels jocs el vam preparar nosaltres mateixos/es a l’aula i ens va quedar d’allò més bé i… a tots els jocs hi jugàvem amb castanyes!

Aquí us deixem algunes de les fotos que vàrem fer:

Va ser una Castanyada diferent però… especial!