Comunicat canvi d’equip directiu

Fa quinze anys va començar l’aventura d’engegar una escola del no res. Cinc mestres érem al primer claustre i ara en som més de trenta. Durant dotze anys remàvem per arribar a tenir una escola d’obra per fora i de qualitat per dintre, i en fa tres que vam arribar al port de l’escola nova, sempre treballant per l’alumnat.

Ara m’ha arribat el torn de cedir el timó. Aquests anys han estat enriquidors i intensos, però també difícils i l’energia personal se m’ha anat gastant. És l’hora que l’escola segueixi endavant a les mans de mestres més joves, amb noves energies, per afrontar els temps difícils que estem vivint.

Durant els darrers quatre anys he compartit equip amb la Sílvia, la cap d’estudis i en Llucià, el secretari. La Sílvia la trobareu altre cop en el nou Equip Directiu, però en Llucià també deixa el càrrec. La seva feina és més de cares en dins, però la seva eficàcia, discreció i el seu bon criteri ens ha ajudat a aprendre també en molts aspectes de l’educació dels nens i nenes.

Ens acomiadem de tots i totes com a secretari i directora. Com a mestres seguirem treballant al centre intentant ajudar en tot el que calgui.

Ha estat un plaer compartir la navegació d’aquests anys amb tants companys, tantes famílies i tants alumnes, com hem arribat a conèixer. Bona sort al nou Equip Directiu!

Montse Testar i Llucià Garcia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *