Activitats castanyada 2020

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper divendres 30 d’octubre celebrarem la CASTANYADA a l’escola. Ens hagués agradat celebrar-la tots junts, però aquest any la situació en què ens trobem pel COVID-19 no ens ho permet. Tot i això hem pensat moltes activitats perquè ens ho poguem passar igual de bé!!!

Durant tot el dia, els nens i nenes poden venir vestits de castanyers o castanyeres.

Al matí, ens visitarà la Maria Castanyera, farem activitats relacionades amb la festa i farem un esmorzar de tardor: cada nen/-a ha de portar el seu esmorzar. Propostes: castanyes i/o moniatos cuits de casa, fruits secs, panellets, fruita de temporada (magrana, poma, raïm…). A la tarda farem danses (infantil) i jocs tradicionals amb castanyes (primària).

Al llarg del dia, cada classe es gravarà fent una activitat de la castanyada i es penjarà a la web de l’escola.

bona-castanyada-turu