Música de piano en l’acte en homenatge a Lluís Companys

La Taula de la Memòria Històrica de Parets i l’Ajuntament van fer el passat dijous 15 d’octubre un homenatge a Lluís Companys, president de la Generalitat, que va ser afusellat just fa 80 anys pel règim franquista. L’acte de record, que s’havia de fer a l’escultura que recorda les víctimes i els represaliats pel règim feixista de Franco, situada al parc de la Linera, finalment s’ha hagut de traslladar a l’auditori de l’Escola Municipal de Música a causa de la pluja.

A banda de l’ofrena floral, s’ha llegit un manifest i el col·lectiu Niu d’Art ha fet un recital poètic. També hi ha hagut música a càrrec del pianista Jordi Azagra, director de l’Escola Municipal de Música, i amb la participació de Maria Pujol.