Avatar Administrador/a a8043498
Eleccions consell escolar
par Administrador/a a8043498, mercredi 21 novembre 2018, 16:40

Eleccions al Consell Escolar

Com ja us han exposat els tutors, aquest proper dimarts 27 esteu tots convocats a escollir els vostres representants al Consell Escolar:

Per part dels alumnes els candidats que s’han presentat són:

Ollé Martínez, Oriol

Ramírez Ahar-rat, Ainoa

Ramon Rivero, Dídac

Verdugo Serrano, Maria

Us animem a participar per una escola més de tots

consell escolar

Avatar Secretaria Escola
Biblioteques amb DO 2018 i visites a cellers
par Secretaria Escola, jeudi 11 octobre 2018, 17:43

Els que no sou de Sant Sadurní potser no sabeu que en aquest municipi hi ha una fantàstica biblioteca que porta per nom:  Biblioteca Municipal Ramon Bosch de Noya. Aquests dies la biblioteca està celebrant el 6è Cicle Biblioteques amb DOun maridatge de lletres i vins. Una oportunitat per conèixer la biblioteca en el seu nou emplaçament.

Per si no ho sabíeu, la biblioteca de Sant Sadurní, (així com la de Vilafranca), està especialitzada en el món de la vinya i el vi. En concret la de Sant Sadurní disposa d'un fons de més de 200 llibres i revistes que tracten de la vinya el celler, el vi i el cava. Podeu consultar tot el seu catàleg de llibres i revistes en els següents links:

LLIBRES DE VITICULTURA      LLIBRES D'ENOLOGIA

A més de les biblioteques, a la comarca, també ...

Lire le reste de la discussion
(234 mots)
Avatar Administrador/a a8043498
Inauguració curs 2018/19
par Administrador/a a8043498, samedi 29 septembre 2018, 15:35

Trenta anys d'història i encara ens emocionem amb tots vosaltres inaugurant el nou curs.

Ànims a tots els alumnes en aquest nou any acadèmic 2018-19 tan especial per nosaltres.

Escola Espiells