Avatar Secretaria Escola
Fira de Saragossa
par Secretaria Escola, mardi 19 février 2019, 17:43

A una setmana de la visita a la Fira podeu consultar les novetats que han estat premiades en els següents links (clikar "RESULTADOS"):

Novetats ENOMAQ - OLEOMAQ            Novetats TECNOVID - OLEOTEC

Fira de Saragossa

Avatar Secretaria Escola
PRÀCTIQUES A L'ESTRANGER
par Secretaria Escola, vendredi 21 décembre 2018, 20:04

Avui  el Departament d'Educació ha obert la convocatòria d'ajuts per a estades formatives a l'estranger per a alumnes i professors per als centres amb carta de mobilitat Erasmus+ per al curs 2019-20.

Des de secretaria es tramitarà una sol·licitud per escola amb els diferents projectes abans del dia 16 de gener de 2019 quan es tanca el termini.

La informació la podeu obtenir mitjaçant el vostre tutor i el responsable de mobilitat. També podeu consultar la web del Departament d'Educació: Estades formatives a l'estranger per a alumnes i professors d’ensenyaments professionals (2019-2020)

Avatar Joan Solé Sendra
TANCAMENT DEL PARQUIING PER SENYALITZACIÓ
par Joan Solé Sendra, lundi 14 janvier 2019, 16:23

Benvolguts alumnes,

Demà dimarts 15 de gener el pàrquing restarà tancat per poder pintar la senyalització d'aparcament. Podreu aparcar els cotxes al costat de l'ermita de Sant Benet, a l'esquerra abans d'entrar a  l'escola.

Disculpeu les molèsties.