Imagen de Secretaria Escola
PRÀCTIQUES A L'ESTRANGER
de Secretaria Escola - viernes, 21 de diciembre de 2018, 20:04

Avui  el Departament d'Educació ha obert la convocatòria d'ajuts per a estades formatives a l'estranger per a alumnes i professors per als centres amb carta de mobilitat Erasmus+ per al curs 2019-20.

Des de secretaria es tramitarà una sol·licitud per escola amb els diferents projectes abans del dia 16 de gener de 2019 quan es tanca el termini.

La informació la podeu obtenir mitjaçant el vostre tutor i el responsable de mobilitat. També podeu consultar la web del Departament d'Educació: Estades formatives a l'estranger per a alumnes i professors d’ensenyaments professionals (2019-2020)

Imagen de Joan Solé Sendra
TANCAMENT DEL PARQUIING PER SENYALITZACIÓ
de Joan Solé Sendra - lunes, 14 de enero de 2019, 16:23

Benvolguts alumnes,

Demà dimarts 15 de gener el pàrquing restarà tancat per poder pintar la senyalització d'aparcament. Podreu aparcar els cotxes al costat de l'ermita de Sant Benet, a l'esquerra abans d'entrar a  l'escola.

Disculpeu les molèsties.

Imagen de Secretaria Escola