Imatge Secretaria Escola
XIVè Europea Wine Championship 2019
per Secretaria Escola - dimecres, 24 abril 2019, 20:48

Els alumnes de 2n de CFGS Vitivinicultura Martí Marcé i Oriol Búrdalo han anat a concursar a l'European Wine Championship que s'està celebrant aquests dies a la vila de Remerschen, dins la regió vinícola de la Moselle luxembourgeoise.

Martí i Oriol

Enguany el concurs està organitzat pel Lycée Technique Agricole d'Ettelbruck (Luxembourg). Participen 32 escoles de 13 països amb proves de viticultura, elaboració, anàlisi i tast. També hi han activitats culturals associades a Schengen, la visita de cellers i la recepció a la ciutat de Luxemburg.

Vinyes i cellers de Luxembourg

Imatge Joan Solé Sendra
INFOMACIÓ DE LES PROVES PAU (UNIVERSITAT) PER CICLES 2019
per Joan Solé Sendra - dimecres, 24 abril 2019, 16:20

Benvolguts/des alumnes, des de l'escola us fem arribar informació de les proves PAU 2019, per als alumnes que puguin estar interessats en fer-ho. A tutoria també s'informarà d'aquesta temàtica. també trobareu tota la informació la trobareu al canal Universitats: http://universitats.gencat.cat      www.universitats.gencat.cat             facebook.com/universitatscat

Us adjuntem informació que ens han fet arribar directament de de l'oficina que gestiona aquestes proves:

Tal com sabeu, els titulats tècnics de cicles formatius de grau superior (CFGS) poden accedir a la universitat directament i sense obligació de fer cap prova. La seva nota d’accés és la qualificació mitjana obtinguda en el cicle (entre 5 i 10 punts) i té validesa indefinida.

Tanmateix, per accedir a algun ...

Mostra la resta d'aquest tema
(276 paraules)
Imatge Secretaria Escola
AGRAÏMENTS
per Secretaria Escola - dilluns, 8 abril 2019, 13:23

Moltes gràcies a tots els que vareu col·laborar i participar activament perquè la jornada de portes obertes hagi estat un èxit.

Jornada portes obertes 2019