Picture of Secretaria Escola
Fira de Saragossa
by Secretaria Escola - Tuesday, 19 February 2019, 5:43 PM

A una setmana de la visita a la Fira podeu consultar les novetats que han estat premiades en els següents links (clikar "RESULTADOS"):

Novetats ENOMAQ - OLEOMAQ            Novetats TECNOVID - OLEOTEC

Fira de Saragossa

Picture of Secretaria Escola
PRÀCTIQUES A L'ESTRANGER
by Secretaria Escola - Friday, 21 December 2018, 8:04 PM

Avui  el Departament d'Educació ha obert la convocatòria d'ajuts per a estades formatives a l'estranger per a alumnes i professors per als centres amb carta de mobilitat Erasmus+ per al curs 2019-20.

Des de secretaria es tramitarà una sol·licitud per escola amb els diferents projectes abans del dia 16 de gener de 2019 quan es tanca el termini.

La informació la podeu obtenir mitjaçant el vostre tutor i el responsable de mobilitat. També podeu consultar la web del Departament d'Educació: Estades formatives a l'estranger per a alumnes i professors d’ensenyaments professionals (2019-2020)

Picture of Joan Solé Sendra
TANCAMENT DEL PARQUIING PER SENYALITZACIÓ
by Joan Solé Sendra - Monday, 14 January 2019, 4:23 PM

Benvolguts alumnes,

Demà dimarts 15 de gener el pàrquing restarà tancat per poder pintar la senyalització d'aparcament. Podreu aparcar els cotxes al costat de l'ermita de Sant Benet, a l'esquerra abans d'entrar a  l'escola.

Disculpeu les molèsties.