LLISTAT D’ALUMNES ADMESOS I LLISTA D’ESPERA

Llista d’alumnes admesos i llista d’espera

D’acord amb la normativa de protecció de dades les llistes estan anonimitzades. En aquest sentit, el codi de preinscripció té el format PRE20-21XXXXX i els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE20-21XXXXX323). Pel que fa al nom i cognoms, està format per les dues primeres inicials del nom i les del primer i el segon cognom (exemple SuRoPo).

Matrícula:

Del 13 al 17 de juliol de 2020

Per tramitar la matrícula, heu de demanar cita prèvia a l’escola mitjançant el telèfon: 93-799-90-09 (de 9:00h a 14:00h).
En el moment de la matrícula, cal que porteu mascareta i només un dels tutors pot accedir al centre, cal que vingueu sense el vostre fill/a.
A més, heu de portar la següent documentació:

• – DNI / NIE / Passaport del pare i/o mare. (original)
  • – Llibre de família. (original)
  • – Targeta sanitària de l’alumne/a (original i còpia)
  • – Carnet de vacunacions (original i còpia)
  •  -Dues fotografies mida carnet del vostre fill/filla.

LLISTES:

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES(2)

INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA(2)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *