CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES VACANTS

Si no podeu veure bé la imatge, cliqueu l’enllaç, introduïu el codi del centre 08065287 i podreu veure el nombre de places:

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

• 11 DE MARÇ: publicació de l’oferta inicial de places per nivell.
  • DEL 15 AL 24 DE MARÇ: presentació i/o modificació de sol·licituds juntament amb la documentació d’identificació o criteris que correspongui.
  • 25 I 26 DE MARÇ: presentació de la documentació.
  • 19 D’ABRIL: publicació de les llistes amb la puntuació provisional.
  • DEL 20 AL 26 D’ABRIL: presentació de reclamacions a la puntuació provisional.
  • 30 D’ABRIL: publicació llistes de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions.
  • 5 DE MAIG: Sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts.
  • 7 DE MAIG: publicació de les llistes ordenades.
  • DEL 26 AL 28 DE MAIG: Ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes que no tenen cap plaça assignada a cap centre.
  • 4 DE JUNY: Publicació de l’oferta final de places escolars de cada curs.
  • 7 DE JUNY: Publicació de la llista d’alumnes admesos al centre i llista d’espera.
  • DEL 14 AL 18 DE JUNY: Matriculació dels alumnes preinscrits amb plaça assignada.
  • 30 DE SETEMBRE: Publicació de les llistes d’alumnes matriculats procedents de preinscripció i nova admissió.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ 21-22

Informacions i recomanacions

• Aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic.
  • Tingueu fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on fareu la sol·licitud.
  • El codi de la nostra escola és el 08065287. El necessitareu per indicar el centre on voleu fer la preinscripció.
  • Demaneu al vostre centre actual el número d’identificació del vostre infant a RALC per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
  • Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

Tota la documentació que heu de preparar, la trobareu especificada en aquests enllaços:

Si necessiteu contactar amb nosaltres

Ho podeu fer mitjançant qualsevol d’aquests dos sistemes:

• Per telèfon: 937999009
  • Per correu-e: a8065287@xtec.cat

Estarem a la vostra disposició

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *