ARRIBA EL TIÓ

DILLUNS 9 DE DESEMBRE VA ARRIBAR AL PATI DE L’ESCOLA EL TIÓ.

LI HEM DONAT MOLT MENJAR I DIMARTS 17 DE DESEMBRE ENS VA CAGAR REGALETS, LLAMINADURES I L’ESMORZAR DE DIVENDRES ( FRUITA I NEULES ).

JA HA ARRIBAT LA SÚPERTERRA

Avui, a la caixa dels regals de l’amic invisible hem trobat un paquetet amb aquest missatge:

“HOLA!  ESTIC BUSCANT LA CLASSE DE LA PATRULLA DEL RECICLATGE I NO LA TROBO. HI HA UNS NENS I NENES QUE M’ESPEREN DES DE FA TEMPS. EM PODEU AJUDAR?

M’HE DESORIENTAT I ARA ESTIC DESCANSANT EN UN LLOC DE L’ESCOLA QUE ESTÀ PLE DE LLIBRES. M’AJUDEU?”

L’hem buscat i buscat i, al final, l’hem trobat a la caseta que hi ha al vestíbul.

Ara som 27 a la classe i estem molt contents i contentes!

Gràcies a tothom que ha ajudat a la Súper Terra a trobar el camí per venir des de fora del  Sistema Solar fins a l’escola MD Muntanya!

CLIQUEU AQUÍ PER ACCEDIR A L’ÀLBUM

TANCAMENT PROJECTE SUYANA

El curs passat tota l’escola vam realitzar un projecte solidari anomenat SUYANA. La finalitat d’aquesta iniciativa era dotar al poblat de Bettenty (Senegal) amb material escolar per millor les condicions dels alumnes que tenen la sort de poder anar a l’escola.

Aquest divendres 29 de novembre ens vam trobar tots els alumnes de l’escola a la Biblioteca Municipal de l’Ateneu per veure uns vídeos de l’entrega del material als infants i per escollar com havia anat l’experiència. Va ser una tarda molt emotiva i plena de bones vibracions. GRÀCIES SUYANA!!!

SHARING TO LEARN 4T

Els dimecres per la tarda, la Paula i l’Angelina vénen a l’escola per ajudar als alumnes de 4t de primària a parlar en anglès.

A cada sessió es fan activitats diferents. Aquí podem veure com juguen a “Who is Who” ( Qui és Qui ).

Cal dir que s’ho passen molt bé i aprenen tot jugant.

DELEGATS D’ALUMNES 1R TRIMESTRE CURS 19-20

Aquests han estat els delegats:

2n: Júlia i Pau

3r: Maria i Airan

4t: Izan i Martina

5è: Ishak i Ariadna 6è: Alex i Caterina

Aquest trimestre hem pogut dinamitzar jocs de pati i consensuar la normativa dels jocs i espais de pati. Hem parlat també de temes d’escola que ens preocupen i hem pogut respondre als dubtes que hi havia a les diferents classes. Moltes gràcies delegats per la feina que heu fet, hem treballat junts per avançar en diferents de l’escola.

ESPAI INTERPRETEM (CI): REPRESENTEM CONTES TRADICIONALS

El primer dia ens hem de posar d’acord on passarà la historia i quins personatges hi sortiran . Després entre tots ens pensem què anirà passant i com acabarà. A continuació ens  repartim els personatges i comencem a assajar  i pensem com anirem vestits.

El segon dia , fem un altre assaig , ens vestim  i maquillem  i fem la interpretació.

Aquest dia convidem a un grup que ens vingui a veure.

És molt important el treball cooperatiu  d’arribar a acord, així com el treball d’expressió oral  i  d’interpretació.

SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS 16-24 NOV.19

La Setmana Europea de la Prevenció de Residus neix d’un projecte de 3 anys que rep el suport del programa LIFE+ de la Comissió Europea. L’objectiu és organitzar durant una mateixa setmana i arreu d’ Europa, accions de sensibilització sobre la prevenció de residus.

Una Setmana Europea per:

• Donar a conèixer estratègies de reducció de residus i la política de la Unió Europea i dels seus Estats membres en aquesta matèria.
  • Fomentar accions sostenibles per reduir els residus arreu d’ Europa.
  • Fer públic les tasques dutes a terme pels diversos actors mitjançant exemples concrets de reducció de residus.
  • Fer canviar el comportament quotidià dels europeus (consum, producció).

Des de l’escola hem volgut donar vida a l’arbre que decora el vestíbul fent propostes i accions per reduir. Aquest n’és el resultat. Esperem que us agradi!