Espais d’aprenentatge de 4t

Com ja sabeu, l’escola treballa perquè l’alumne sigui el progragonista i constructor del seu propi aprenentatge. El paper del mestre passa a ser secundari i ens basem en organitzar i afavorir aquest aprenentatge. I aquest fet es realitza a partir dels espais d’aprenentatge. En aquest curs, treballem les àrres instruments de llengües i de matemàtiques amb aquests espais d’aprenentatge.

Els alumnes estan gaudint d’una forma diferent d’aprendre del seu propi aprenentatge, amb diferents activitats manipulatives que es basen en les diferents dimensions i a travès d’un centre d’interes, respectant els seus ritmes d’aprenentatge.

Aquí podeu veure un recull de fotografies dels alumnes de 4t treballant i aprenent en aquests espais d’aprenentatge: