El Confinament dels alumnes de 4tA!

Durant aquests dies de confinament, els i les alumnes de 4t A de l’Escola han fet moltes activitats, jocs o altres entreteniments per poder passar aquests moments d’una forma una mica més especial.

Per això, volem ensenyar-vos algunes fotografies d’aquests moments i com els i les alumnes gaudeixen en un moment de confinament que no oblidaran.

Ells i elles es troben molt a faltar i tenen moltes ganes de tornar a l’escola per estar junts!

Aprofiteu per veure com estan els vostres amics i amigues, esperem que aviat ens tornem a veure a la nostra classe de 4tA!

Ah!!! I no us perdeu el vídeo amb el truc de màgia que ens ha fet en Juan…FLIPAREU!

Nosaltres, els i les mestres, també us trobem molt a faltar!

Sobretot un mestre en particular us troba moltíssim a faltar!! Té moltes moltes moltes ganes de veure-us!!

Us enviem una abraçada gegant!

1 comentari

1. Jordi Méndez

Muchas gracias a todos por compartir estas fotos tan chulas, yo también los echo a todos en falta y esperando que pase todo pronto para volver a reunirnos y compartir todos juntos con el profe Angel, un abrazo y besos para todos ?