CARTES AMB COR 4t

CARTES AMB COR!

Aquesta activitat neix d’una iniciativa degut a les circumstàncies i els moments tan díficils que ens trobem actualment. Els i les alumnes de 4t de l’Escola Les Arrels han enviat unes cartes i uns dibuixos per totes les persones ingressades en l’Hospital Trueta i per tot el personal sanitari que està treballant el personal sanitari que està ajudant davant una situació tan complicada.

Els dibuixos, els escrits, les imatges… ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar d’altres persones a expressar-les i a fer que tot aquest malson pugui ser portat d’una manera més càlida i acompanyada.

Per això, els nostres alumnes han posat el seu granet de sorra per donar ajuda i solidaritat a cadascuna de les persones que treballen per cuidar als ingressats per aquesta malaltia tan greu.

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES, DE BEN SEGUR QUE US AGRAIXEN MOLT AQUESTS DIBUIXOS I ESCRITS!

Us deixem aquí tots els dibuixos i escrits que han fet els i les alumnes de 4t A i 4t B de l’Escola Les Arrels:

Unai                 Penélope                   Miriam                      Marina                       Laura                        Feliu