BORSA DE VOLUNTARIS/ES

L’escola organitza activitats en què poden participar les famílies dels/de les alumnes de forma voluntària (acompanyants sortides, col·laboració en festes, taller de famílies,…).

Per fer-se voluntari de l’escola cal ser soci/sòcia de l’AFA, presentar el conveni de voluntariat degudament emplenat i signat adjuntant el Certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual.

Pots descarregar-te el conveni de voluntariat aquí. Un cop el tinguis emplenat i signat, el pots entregar a la secretaria del centre o enviar-lo per correu electrònic (e3010165@xtec.cat).

Pots fer la tramitació online del certificats penals i delictes de naturalesa sexual al següent enllaç:

Un cop tramitat, haureu de descarregar-vos el certificat i entregar-lo a la secretaria del centre o enviar-lo per correu electrònic (e3010165@xtec.cat).

CONDICIONS GENERALS PER PODER FORMAR PART DE LA BORSA DE VOLUNTARIAT:

Els/les voluntaris/àries han de tenir en compte les següents condicions generals:

– Respectar en tot moment les indicacions de la persona que organitza l’activitat.
– No fer fotografies i/o vídeos.
– Ser puntual i avisar amb antelació en cas de no poder assistir-hi.
– Respectar el grau de confidencialitat de l’escola, és a dir no fer traspàs de cap tipus d’informació personal i/o dades personals de cap membre de la comunitat escolar.

El conveni tindrà un període de vigència d’un curs escolar.

El certificat de penals i delictes de naturalesa sexual s’haurà de renovar periòdicament.

Sempre es donarà preferència als voluntaris/àries que no tenen fills/es al grup-classe en el què col·laboraran. En cas de no comptar amb suficients voluntaris es podrà col·laborar a l’activitat a on participa el/la fill/a.