Cursa solidària “Save the children”

El passat dijous 20 de juny es va organitzar una cursa solidària a l’escola on van participar totes les classes, acompanyades dels seus respectius mestres. Tota la comunitat educativa va voler unir-se a aquest gest simbòlic per sumar “kilòmetres de solidaritat” i alguns van voler fer una petita aportació econòmica per ajudar els infants més desfavorits. En total es van recaptar 126,70€ que s’ingressaran a favor de la ONG “Save the children”. Estem molt orgullosos i agraïts d’haver aportat el nostre granet de sorra per col.laborar amb la causa a través de l’esport.

Aquí podeu veure algunes fotos i la notícia emesa per Rtv Vendrell: http://www.rtvelvendrell.cat/lescola-marta-mata-recapta-fons-per-a-long-save-the-children-amb-una-cursa-solidaria/