XIV Certamen Lectura en Veu Alta – Quarts de Final

Avui, dijous 5 d’abril, el Jofre (de 3rB) i la Laia (de 6èA) han participat als Quarts de Final del XIV Certamen de Lectura en Veu Alta a Tarragona juntament amb altres escoles.

Han passat molts nervis, doncs el nivell era molt alt. Però han d’estar molt contents perquè ho han fet molt bé!

Finalment, el Jofre ha estat seleccionat per a la semifinal, que es celebrarà properament també a Tarragona.

1. Maria Nolla Borrell

FELICITATS!!! Un ocellet ja em va dir que llegiu molt bé i, ara, ho he pogut comprovar. Jofre i Laia, que no us faltin mai els bons llibres, a casa i a l’escola, per seguir gaudint de la lectura i fent gaudir a les persones que us escoltin.