Xerrada sobre Síria a 5è

El passat divendres 1 d’abril la família de la Sara Al Natour (alumna que enguany cursa 5è i ha arribat nouvinguda a l’escola juntament amb dos germans més petits) va venir a parlar-nos sobre el conflicte bèlic que malhauradament pateix Síria, el seu pais natal.

El pare de la Sara, el sr. Al Mansour, i les seves dues germanes grans, la Fatima i l’Amal, van compartir el seu testimoni sobre la difícil situació per la que van haver de passar per poder fugir del seu estimat pais.

IMG_7975

Va ser una xerrada molt interessant i a la vegada molt commovedora i enriquidora tant per alumnes com per mestres, ja que vam poder fer preguntes per entendre millor la situació dels refugiats al nostre pais.

Us deixem també un enllaç al programa “8 al dia” de Josep Cuní on el sr. Al Mansour explica la seva experiència personal.

Refugiat-siria-195x109