Vine a conèixer els Grups Interactius!

Aquest trimestre hem organitzat grups interactius a les classes de P5A, P5B, 1rA, 1rB, 5èC, 6èA, i 6èB.

Els alumnes aprenen d’una forma divertida fent activitats en grups reduits.

Aquí us mostrem una sèrie d’imatges fent les activitats a les diferents classes amb l’ajuda de pares i mares voluntaris i voluntàries.

A continuació podeu veure l’explicació de les activitats en la següent notícia sobre els beneficis de treballar en grups interactius emès per Ràdio i Televisió El Vendrell el dia 8 de febrer.

grupsinteractius

Al tercer trimestre tornarem a organitzar aquesta activitat. Des d’aquí us animem a afegir-vos a la nostra Comunitat d’Aprenentatge i a inscriure-us a la nostra borsa de voluntaris/àries.

Si voleu participar amb l’escola només heu d’omplir

el següent formulari.

Perquè… entre tots i totes fem el camí de l’aprenentatge