Teatre a P5A “Que ve el llop!”

Avui els nostres alumnes de P5A han participat en 38è Festival de Teatre Infantil i Juvenil del Baix Penedès organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics. Han representat l’obra “Que ve el llop”(adaptació de l’obra d’Emil Jadoul feta per la Marina Vilardell) al Teatre Àngel Guimerà.

A continuació podeu veure en forma de reportatge fotogràfic lo bé que ho han fet els nostres petits artistes!

Teatre_0

Agraïm la col.laboració de tots els voluntaris i voluntàries que han col.laborat en la preparació del vestuari i el decorat de l’obra. Des de l’escola us animem a que seguiu participant en les activitats dels nostres infants, ja que “entre tots i totes fem el camí de l’aprenentatge”.

A continuació podeu veure el vídeo íntegre de l’obra emès per la RTV del Vendrell.

Sin título