S’ajorna la rua de Carnaval per mal temps!

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que, donat el mal temps d’avui, ajornem la celebració del carnaval d’aquesta tarda.

Ho celebrarem el proper dimarts 28 de febrer a la tarda

Farem la rua al voltant de l’escola amb el rei Carnestoltes i la reina PocaSoltes. Ens acompanyaran també uns txanquers i acabarem la festa ballant tots junts a la pista tot gaudint d’aquesta i altres sorpreses. Per aquest motiu us demanem que per tal de poder començar puntuals porteu els vostres fills/es a les 14:45h a l’escola disfressats d’allò que vulguin.

Els alumnes que es queden al menjador poden portar la seva disfressa en una bosseta (cal que estigui tot ben marcat amb el nom) per tal que puguin vestir-se després de dinar.

Aquells/es alumnes que venen amb transport escolar poden fer ús d’aquest sense cap problema.

Moltes gràcies per la vostra comprensió.

Disculpeu les molèsties.

La Direcció de l’escola.