Preparem la Festa de la Bicicleta!

El proper diumenge 29 de maig es celebra la Festa de la Bicicleta.La Comissió Sorpresa i l’AMPA de l’escola hem decidit aprofitar aquesta festa per a fer realitat un dels somnis de la Comunitat d’Aprenentatge: volem llaminadures a l’escola.

Per això, farem una carrossa inspirada en el conte Hansel i Gretel dels germans Grimm, i les bicicletes portaran una galeta de gingebre com a decoració.

Per a participar en aquesta festa, cal que aboneu 1€ per participant i ompliu la següent inscripció. L’haureu d’entregar al despatx de l’AMPA en horari d’atenció al soci (dilluns de 9h a 10:30h i dijous de 15h a 16:30h) fins el 16 de maig.

També necessitem la vostra col.laboració per a decorar la carrossa. Per aquest motiu, els dilluns al matí (de 9 a 12 hores), i els dilluns i els divendres a la tarda (de 15 a 16:15 hores) farem un taller a la sala de mestres de l’escola. Us esperem! Necessitem muntar l’estructura i pintar la plataforma de la carrossa i fer diferents llaminadures per a la decoració. El taller començarà el proper dilluns 9 de maig.

Quants més siguem, més riurem. Així que animeu-vos a participar i siguem el grup més nombrós!

A continuació us podeu descarregar la circular amb informació detallada sobre la participació a la festa del proper diumenge 29 de maig (punt de trobada, vestuari, horari…).