Aprèn a fer xató

El passat 1 de febrer la nostra escola va acollir, per primera vegada, i juntament amb altres tres escoles del Vendrell, als participants al curset infantil “Aprèn a fer xató”.

Prop de 60 nens i nenes van poder gaudir d’aquesta experiència culinària parant molta atenció als ingredients d’aquest plat per tal de fer el millor xató.

El proper diumenge 14 de febrer, a partir de les 10 del matí, a la Rambla, el Vendrell celebrarà la Xatonada Popular amb el 30è Concurs de Mestres Xatonaires, la 29a Exhibició de Xatonaires Infantils i la 23a Fira de productes alimentaris naturals i artesanals.

Serà la primera de les xatonades populars en el marc de la Ruta del Xató 2015/2016 i tot just una setmana més tard de l’habitual, per la coincidència amb el Carnaval.