Guanyem el 2n premi a la millor carrossa d’escola a la Festa de la Bicicleta!

El diumenge 29 de maig, l’últim diumenge del mes, es va celebrar la 74ª Festa de la Bicicleta de la nostra vil.la.

Aquest any, la nostra escola ha participat amb una carrossa molt dolça: “La casa de xocolata de Hansel i Grettel”. De fet, gràcies a la implicació dels membres de la comunitat educativa i a la gran feina realitzada per l’AMPA, hem obtingut el 2n premi a la millor carrossa d’escola.

Per tant, volem expressar el nostre més sincer agraïment a tota aquella gent que ho ha fet possible.

IMG-20160529-WA0009

A continuació, us deixem un recull d’imatges per il.lustrar l’esdeveniment.

* També aprofitem per convidar-vos a visionar l’audiovisual “La festa de la bicicleta del Vendrell des dels seus orígens”, elaborat per TV el Vendrell i l’Arxiu Comarcal del Baix Penedès, sobre la seva història: tota una font d’inspiració…