Guanyadors al Torneig de Futbol Escolar Cruyff 2016

Avui dissabte 7 de maig la nostra escola ha participat en el Torneig Cruyff Court Campions El Vendrell, juntament amb la resta d’escoles del municipi, amb diferents alumnes de 6è triats per a jugar en representació de l’escola.

L’equip femení, format per la Mireia, la Clàudia Almudena, l’Andrea, l’Ariadna B., la Jenniffer, l’Ylenia i la Yamilet, han resultat guanyadores d’aquest torneig de futbol; i el proper diumenge 5 de juny participaran a la Final Nacional a Igualada.

També cal felicitar als alumnes participants de la nostra escola perque han obtingut el primer premi al respecte, per conèixer i saber aplicar les regles del joc fundades per en Johan Cruyff.

Podreu veure la notícia publicada per RTV del Vendrell el dia 10 de maig si cliqueu damunt la imatge:

trofeo-de-futbolMoltes felicitacions!