Concurs literari de Sant Jordi

Aquest matí, els alumnes d’educació Primària, hem celebrat el Concurs Literari de Sant Jordi.

Ha estat un acte molt maco que ha començat amb la lectura en veu alta de diferents poemes (extrets del llibre “Abecedari poètic”, de Salvador Comelles) recitats pels alumnes preseleccionats a representar la nostra escola al Certamen de Lectura en Veu Alta d’aquest any.

A continuació, es va fer l’entrega de premis a les millors redaccions de cada classe.

Aquí us deixem la foto dels premiats. Si cliqueu a la imatge tindreu la llista dels noms.

20160422_113251

També vam comunicar els candidats a representar l’escola el proper dimecres 27 d’abril als quarts de final del XII Certamen de Lectura en Veu Alta que es celebrara al Caixaforum de Tarragona.

Categoria Grumets Vermells: Marta Carrasco (Alejandro Luena en reserva)

Categoria Grumets Verds: Jana Casado (David Barrau en reserva)

* Al següent enllaç us anirem fent un seguiment de totes les novetats relacionades amb aquest certamen: XII Certamen de Lectura en Veu Alta