Comencem grups interactius en anglès!

Avui hem començat a fer grups interactius a 3r també en anglès!!

Han treballat les quatre competències de la llengua (comprensió oral, comprensió escrita, expressió oral i expressió escrita) a través d’activitats sobre “la roba”.

Com podeu veure a les imatges, els nens/es estaven organitzats en quatre grups i cada 10 minuts aproximadament anaven rotant, de tal manera que tothom ha pogut fer totes les activitats.

Els alumnes s’ho han passat d’allò més bé realitzant les activitats programades i han pogut compartir amb els/les voluntaris/es una experiència molt enriquidora d’aprenentatge cooperatiu.

Agraïm la col.laboració dels voluntaris/es que ho han fet possible i animem a tothom a participar. Si voleu fer-vos voluntaris, només cal que us adreceu a la secretaria de l’escola i us informeu.