Colònies de 4t: preparem la motxilla

Els dies 12 i 13 de maig els alumnes de 4tA, 4tB i 4tC marxem de colònies a Finca Prades (English Summer Camp), a Prades (a 1 hora i mitja del Vendrell).

Hi anirem en autocar. Sortirem de l’escola el dijous a les 9 hores del matí i tornarem el divendres, també a l’escola, a les 16:30 hores.

La finca consta de 4 edificis d’una sola planta i disposa de diferents instal.lacions.

MapaPrades_CAT-1024x721

En el següent video, podeu fer un recorregut virtual per la finca:

Per tal de no oblidar-se res, cal preparar molt bé la motxilla amb les coses necessàries. És important que els nens i nenes ajudin a l’adult a fer la motxilla i que sàpiguen en tot moment què hi porten. Per evitar pèrdues, cal marcar tot amb el nom i els cognoms en lloc ben visible. Eviteu portar llaminadures, diners, joguines o cap cosa que no es demani.

Cal preparar dues motxilles: una gran i una petita.

– A la motxilla gran hem de portar:

– Sac de dormir

– Llençol de sota

– Pijama

– Bossa de la roba bruta (de roba o similar)

– 1 calçat de recanvi  (calçat còmode)

– 2 mudes de roba completes (cada una en una bossa diferent)

– Necesser  (pinta o raspall, raspall de dents, dentrifici, tovallola…)

– Crema solar

– Jaqueta (a la nit refresca)

– A la motxilla petita hem de portar:

– L’esmorzar del primer dia (separat en una bossa de plàstic).

– El dinar del primer dia (en carmanyola)

– Dues ampolles petites d’ aigua.

– Una gorra.

– Crema solar

ACTIVITATS QUE REALITZAREM:

1. Descoberta de Prades (dijous a la tarda): gimcana per tal de conèixer Prades, d’una durada aproximada de tres hores.

2. Pla de la Guàrdia (divendres al matí): excursió per la muntanya, d’una durada aproximada de tres hores.

3. Discoteca (la nit de dijous), d’una durada aproximada d’una hora i mitja.

IMPORTANT!

En cas que algun nen/a s’hagi de medicar al llarg dels dos dies de colònies, caldrà comunicar-ho a la mestra tutora i adjuntar:

– Recepta del metge

– Autorització de la família (la podeu demanar a la secretaria de l’escola)

* Sota cap concepte administrarem cap medicament si no disposem d’aquesta documentació.

Podeu trucar a l’escola per a qualsevol informació que necessiteu: 977 66 60 62.

En cas d’urgència, també us facilitem el telèfon de la casa: 977 86 82 87.

Us podeu descarregar aquí la circular que vam passar a les famílies a la reunió celebrada el 25 d’abril a l’escola.