Arts (plàstica en anglès)

CICLE INICIAL

Els alumnes de 1r i 2n curs realitzen activitats plàstiques relacionades amb els continguts que es treballen a l’aula en la resta d’àrees d’aprenentatge.

L’objectiu és que els nens i nenes aprenguin vocabulari i expressions de la llengua anglesa relacionades amb els temes que estan treballant: els animals, els ocells, el cos humà, l’alimentació… D’aquesta manera, l’aprenentatge de la llengua anglesa durant la creació artísitica és més significatiu per a l’alumnat.

Les activitats plàstiques escollides treballen diferents tècniques artístiques per tal que l’alumnat les vagi coneguent i així també aprengui el vocabulari en anglès relacionat amb cadascuna d’aquestes tècniques.

Per altra banda, es motiva l’alumnat per tal que utilitzi la llengua anglesa durant les sessions, per exemple: quan necessita algun material, ajuda de la mestra…

A NEST FOR MY BIRD (GALERIA D’IMATGES)

ENGLISH BOX FOR POP-OUT CARDS (GALERIA D’IMATGES)

CICLE MITJÀ

Cicle Mitjà students are working on the Joan Miro project.

We’re learning a lot from his work and his life.

CICLE SUPERIOR