Consistori Infantil

Amb l’inici del nou curs escolar, comencen els preparatius per a renovar els membres del  Consistori Infantil de Ripoll. Durant el curs escolar els nostres representants es reuneixen amb els representants d’altres escoles i decideixen i porten a terme accions conjuntes per millorar la Vila de Ripoll.

CONSISTORI INFANTIL 2021-22

Les nostres representants d’enguany són: la Peronella Orriols i l’Abril Pérez.

Per a més informació, consulteu la nota de premsa adjunta o entreu a l’enllaç següent: https://ripoll.cat/es-constitueix-el-dese-consistori-infantil-de-lajuntament-de-ripoll/

Galeria de fotos del ple de constitució: https://photos.app.goo.gl/kNu76oWkVgyW6AVy8

CONSISTORI INFANTIL 2020-21

Les nostres representants d’enguany són l’Eva Gámez i l’Aina Martínez.

Felicitats boniques !

Galeria de fotos d’Instagram

Notícia de l’Ajuntament de Ripoll

ACTUACIONS

CONSISTORI INFANTIL 2019-20

Els nostres representants del Consistori Infantil d’enguany són l’Adrià Moreno i l’Ona Martínez.

Estan realitzant activitats, juntament amb les altres escoles, com la de posar la seva pinzellada al mural iniciat per l’artista ripollès Eudald Alabau, per anar millorant el nostre poble.

Endavant !

Galeria d’imatges

CONSISTORI INFANTIL DEL CURS 2018-19

Pel que fa a la novetat d’enguany d’escollir un objectiu per treballar al llarg del mandat neix d’una de les propostes aprovades en el passat consistori Infantil. Amb l’empat de Sensibilitzar entorn la sostenibilitat i fomentar els hàbits saludables i l’esport caldrà que els infants decideixin com ho gestionen. Tal i com ja s’ha fet en els quatre exercicis anteriors, el consistori infantil disposarà d’un pressupost de 5.000 euros, que haurà de distribuir d’acord a les propostes i accions que aprovi el seu plenari.

CONSISTORI INFANTIL DEL CURS 2017-18

ACTIVITATS DEL CONSISTORI INFANTIL

• DIA DELS DRETS DELS INFANTS

• DONACIÓ A LA CREU ROJA

• LA NOVA MASCOTA DE RIPOLL

L’ajuntament de Ripoll com a institució ofereix un petit obsequi  a les visites oficials que rep.
Els nens i nenes del Consistori Infantil van pensar que seria bona idea donar nom a aquesta peluda mascota, i per aquest motiu van promoure una votació per triar-ne el nom .

• EL NOU LEMA DE RIPOLL