La castanyada

CASTANYADA 2020 ūüėč

Aquest divendres vam celebrar la castanyada.

Durant tota la tarda vam fer diferents activitats a la classe i a les 16:30 vam baixar al pati a menjar les castanyes que ens havia preparat l’AMPA.

LA CASTANYADA 2019

Hem celebrat la castanyada a l’escola. ūüėÄ

Al mat√≠ hem gaudit, petits i grans, de les exposicions de bolets fant√†stics creats pels nostres nens i nenes amb la col¬∑laboraci√≥ familiar. Moltes gr√†cies per participar engalanant l’escola.

El pati musical ha acabat d’arrodonir la festa i la gresca, que ha continuat a la tarda.

Cal agrair la col¬∑laboraci√≥ desinteressada de l’AMPA, personal PAS, mestres i als nens i les nenes de 6√® que han fet possible la celebraci√≥, convidant-nos i repartint beguda i castanyes. Al final hem ballat tots plegats.

Tots fem escola!

BONA CASTANYADA A TOTHOM!!

LA CASTANYADA 2018

Aquesta setmana els nens i nenes de l’escola han estat fent activitats molt diverses entorn la tardor i les tradicions d’aquesta √®poca de l’any i hem acabat compartint la tarda amb la celebraci√≥ de la Castanyada a c√†rrec de l’AMPA.

Cliqueu a sobre la foto, si voleu veure tot el recull fotogràfic.

CASTANYADA 2018

LA CASTANYADA 2017

Aquest divendres tots els nens i nenes de la nostra escola han celebrat la tradicional festa de la Castanyada 2017.

Els alumnes de 6è, guarnits de castanyers i castanyeres, han estat els encarregats de llegir el pregó i el conte de la castanyera. També han dirigit els balls, ajudant tots els seus companys en les coreografies que havien preparat prèviament.

Com ja √©s habitual, els pares i mares han col¬∑laborat a l’hora de torrar castanyes i repartir begudes per a tots.

Cliqueu a sobre la foto per veure totes les imatges.

CASTANYADA 2017