Dijous llarder

DIJOUS LLARDER 2021

Mantenim la tradició de celebrar el Dijous Llarder amb un bon berenar i compartim una estona de joc als parcs del nostre entorn i a la font del Tòtil.

Aquest dia tan assenyalat en el nostre calendari dóna el tret de sortida a les festes de Carnaval, que enguany no podrem celebrar com és costum per culpa de la pandèmia. Malgrat això, farem el possible per poder gaudir d’aquesta celebració amb totes les mesures de seguretat.

GALERIA D’IMATGES 2021

DIJOUS LLARDER 2020

Dijous vam fer un bon berenar i vam compartir una bona estona junts, cada cicle va anar a un lloc diferent de Ripoll.

Clicant els enllaços podeu veure algunes fotos d’aquesta tarda tant divertida:

Educació Infantil

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

DIJOUS LLARDER 2019

El dijous anterior al Dimecres de Cendra, conegut, popularment, com a Dijous Gras o Llarder, és el tret de sortida tradicional a les festes de Carnaval arreu del nostre país.

Per mantenir la tradició, tots els nens i nenes de l’escola surten a fer un berenar tradicional a les fonts i parcs de l’entorn de Ripoll. Aquest any, hem pogut gaudir d’una tarda ben assolellada compartint cançons, jocs i un bon berenar.
DIJOUS LLARDER 2019

DIJOUS LLARDER 2018

El Rei Carnestoltes ja ha arribat a la nostra escola i  celebrem el Dijous llarder amb un berenar tradicional.
DIJOUS LLARDER

Els nens i nenes de Cicle Inicial també fan l’activitat d’especejament del porc a la plaça de Sant Eudald, participen en el concurs de dibuixos de Dijous Gras i  gaudeixen d’una estona saltant en els inflables.