Carnestoltes

CARNESTOLTES 2021

Un any més arriba la setmana de la gresca i disbauxa!

A causa de la pandèmia, celebrarem el Carnaval amb les mesures de seguretat però amb la mateixa il·lusió de cada any.

Han estat uns dies de molta feina per a tenir-ho tot a punt: consignes, cartells, màscares, pregó, judici…. Tothom ha participat en l’organització i divendres, la gran desfilada de disfresses i el judici al Rei Carnestoltes!

Galeria d’imatges

CARNESTOLTES 2020

Una de les festes més divertides de l’any és el carnestoltes 😛 .

Un any més, la comissió de festes s’encarrega de gestionar-la i així crear-la entre tots. Ha estat una setmana molt divertida on alumnes, mestres, personal i famílies han treballat per conseguir que la traca final de divendres a la tarda sigui un èxit.

Els alumnes de cicle superior ens han sorprès amb un pregó fantàstic i ben preparat.

Els alumnes de cicle mitjà han treballat de valent per fer unes consignes i els cartells de les mateixes.

Els artistes de cicle inicial han creat uns cartells molt bonics.

Els alumnes d’educació infantil han estat els encarregats de crear una Reina de Carnestoltes amb els cabells liles ben original.

Tots i cadascun dels cursos han preparat un rua.

I finalment, el nostre super conserge, com és tradició, ha cremat La Reina Carnestoltes 2020

Aquí us deixem un petit recull d’aquest magnífic dia!

CARNESTOLTES 2019

Tot l’alumnat de l’escola ha participat en l’organització del Carnestoltes realitzant tasques diverses: creació del Rei Carnestoltes (P5), elaboració dels cartells informatius (Cicle Inicial), les consignes del Carnestoltes (Cicle Mitjà) i redacció d’un fantàstic pregó per al dia de la festa (Cicle Superior).

E.P. PREPAREM EL CARNAVAL

Entre tots ho hem fet tot i el divendres hem gaudit d’una gran desfilada de disfresses, pregó, crema del Rei Carnestoltes i berenar musical.

GALERIA D’IMATGES
IMATGES INSTAGRAM

CARNESTOLTES 2018

Ben aviat, el Carnestoltes ens farà arribar les consignes per a complir cada dia a partir del proper dilluns. Segur que seran ben divertides…

Avui el pati de la nostra escola s’ha omplert de nens i nenes per celebrar el Carnaval i cremar el Rei Carnestoltes.

Tothom ha desfilat amb les seves millors disfresses i hem pogut gaudir d’un gran espectacle.

CARNAVAL 2018

Com ja sabeu, després de la gresca i la disbauxa, arribarà la calma i la Vella Quaresma ens imposarà  7 setmanes de calma i dejuni. Cada setmana, li tallarem una cama fins que arribi la Pasqua.