Una aventura gelada a Vallter: Les i els alumnes de Sisè arrasen amb l’esquí

Hola, família escolar intrèpida!

Avui tenim un conte fresc i gelat directament de la nostra escapada a Vallter amb els i les alumnes de sisè. Sí, heu llegit bé. Vam conquerir les pistes com unes autèntiques guerreres de la neu!

La nostra jornada va començar ben d’hora, amb tot el grup arribant carregat d’energia i somriures al matí. Sense temps a perdre, vam entrar en acció amb classes d’esquí amb monitors ultra-entusiastes. Ens vam posar els esquís, vam aprendre a frenar com professionals i fins i tot vam dominar alguns conceptes bàsics que ens van convertir en autèntiques expertes de la neu.

Oh, sí, va ser tot una passada! Des de les 9 fins a la 13, ens vam convertir en els reis i reines de les pistes. I el que és més important, ningú va haver de patir massa amb les caigudes (o almenys, res que no puguem explicar com una acrobàcia impressionant).

Després d’aquest matí intens, va ser l’hora de reposar-nos amb un bon àpat. Vam omplir els estómacs amb ànims renovats perquè encara quedava la part més espectacular del dia: l’esquí lliure!

Amb les panxes plenes i els esquís ajustats, vam tornar a la pista i vam lliscar com si fóssim les millors del món. El sol ens acompanyava, les rialles ressonaven i les vistes eren impressionants. No hi havia res com sentir el vent fred de la muntanya mentre descendíem amb gràcia per les pistes.

Finalment, vam acabar a les 16:30 amb somriures gegants i records inoblidables. Així és com els i les alumnes de sisè va conquerir Vallter, deixant empremta a cada corba i demostrant que les pistes no ens van veure venir!

Que comenci la propera aventura, perquè Vallter, ens tornarem a veure aviat! ❄️🏂✨

PER VEURE MES FOTOS CLIQUEU A LA SEGÜENT IMATGE: