P-5 La màgia de les deixalles

El divendres 15 de desembre pel matí la classe de P-5 vam gaudir del taller La màgia de les deixalles, activitat a càrrec de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de L’Hospitalet oferta per l’associació d’educació ambiental Biosfera.

A través d’un conte i diversos trucs de màgia, que ens van deixar bocabadats, ens van introduir els diferents continguts del taller, amb molta participació dels alumnes: matèries primeres dels principals materials que utilitzem, diferents residus que generem, ubicació correcta de cada residu i destí final, llei de les 3+1 R (Reduir, Reutilitzar, Reparar i Reciclar).

S’incideix en la concienciació de l’alumne per intentar minimitzar la contaminació i l’ús de recursos al màxim possible i potenciar el reciclatge i el consum sostenible, fent-lo partícip de la importància i el valor del nostre comportament davant el medi ambient.