MOMENTS P-5: gravació festival virtual, racons, fruita a l’escola, fotos grup…

Hola famílies!  Acabem P-5 i l’etapa d’educació infantil, una etapa fonamental en l’evolució dels vostres fills i filles, com expliquem a cada reunió d’inici de curs. Moment d’acomiadar-nos i dir-vos un adéu-fins aviat! i que ha estat un plaer acompanyar-vos aquests tres anys.

Us faig arribar una selecció de fotos de diverses activitats i moments del curs que encara no havia publicat. Reflecteixen una petita part d’aquest curs tan particular, però que hem tingut la sort de compartir amb la Judit. Cliqueu a cada secció per veure-les.

Actuació festival virtual

Fruita a l’escola

Racons

Ens mesurem

Moments diversos

Fotos grup

Els nostres millors desitjos per al Joan i el Bruno a les seves noves escoles. Us trobarem a faltar! Us estimem molt!

No hem pogut gaudir de l’últim dia com havíem previst, no obstant tota la classe ha tornat a demostrar un immens poder d’adaptació i comprensió davant  les noves situacions. El més important ara és que tothom estigui bé.

Una forta abraçada i molt bon estiu!

Judit i Silvia