VISITEM ELS INSTITUTS DEL BARRI

En aquest article que us presentem a continuació és volem mostrar que l’alumnat del segon cicle superior ha visitat els instituts del barri, concretament, l’IES Mercè Rodoreda i l’IES Vilumara.

En ambdós instituts vam poder gaudir dels millors guies que ens podien oferir, els i les exalumnes de la nostra escola, i van ser qui ens van mostrar els espais i resoldre els els dubtes i les curiositats que els de sisè preguntaven.

Una vegada s’havien fet els recorreguts, vam gaudir i aprendre d’uns tallers que ens van preparar. Al Mercè Rodoreda, vam realitzar dos tallers. El primer consistia a fer una cursa de llums utilitzant un circuit que creat dins la matèria de tecnologia; el segon, en la gravació d’un poema de l’escriptora que porta com a nom l’institut. Ben aviat us podrem mostrar aquest muntatge de gravació.

A l’institut Vilumara, al laboratori, vam descobrir com a partir d’uns trossos de patata, claus i cables podíem encendre un petit llum de led. Han estat uns tallers molt interessant i els alumnes van aprendre i gaudir molt. Us deixem un recull de fotos de les dues visites fetes.

Per veure les fotografies cal que cliqueu a sobre dels noms MERCÈ i VILUMARA.