Tallers literaris a Primària

TALLERS LITERARIS

Aprofitant que la diada de Sant Jordi és ben a prop i essent aquest una data ben assenyalada i relacionada amb el món de la literatura, els i les alumnes de primària, des de primer fins a sisè, han pogut gaudir dels tallers literaris els quals tenen com a objectius fomentar l’expressió oral, la creativitat i la imaginació; a càrrec de les responsables de TANTÀGORA.

L’activitat d'”Ombres xineses” consistia a realitzar històries a partir d’ombres extretes dels contes; “Històries en moviment” a partir d’un àlbum il·lustrat i unes peces de lego, construïen històries que els inspirava les pàgines escollides del llibre, i el tercer i últim taller, anomenat “Cadàver Exquisit”, es tractava de dibuixar un personatge a partir d’unes indicacions.

Duent a terme aquests tallers, el nostre alumnat ha deixat volar la seva imaginació i creativitat i s’han pogut escoltar grans històries. Us podem ben assegurar que hi ha grans narradors i narradores d’històries de les quals, qui sap si algun dia, poden acabar escrites, com també, grans il·lustradors i il·lustradores.

Per veure les fotografies fent els tallers cliqueu al cicle corresponent: CICLE INICIAL CICLE MITJÀ CICLE SUPERIOR