TALLER DE SENSIBILITZACIÓ AUDITIVA I VISUAL

Fa uns dies, l’alumnat de sisè va realitzar unes activitats de sensibilització auditiva i visual amb els nois i les noies de tercer de l’ESO de l’institut Mercè Rodoreda.

El taller de sensibilització auditiva es va dur a terme, a la nostra escola, on vam poder viure una petita experiència posant-nos en la pell de les persones que pateixen pèrdues auditives o sordesa, posant-nos uns auriculars, fent ús de la lectura labial, comunicar-nos a través de la mímica i la comunicació no-verbal i, també, vam aprendre l’alfabet dactilològic per aprendre a dir algunes paraules, així com signes en llengua de signes.

A l’institut Mercè Rodoreda, vam pintar els dibuixos elaborats per ambdós centres, els quals s’exposaran a la cantina; també, vam posar-nos en la pell de les persones amb discapacitat visual escrivint i esbrinant missatges en braille.

A banda d’entendre com és el dia a dia de les persones que pateixen alguna discapacitat, aquests tallers, han servit per connectar i conèixer persones amb les quals podem compartir coneixements, vivències i bons moments.

Us deixem una plantilla de l’alfabet dactilològic i el Braille per si us animeu a signar i escriure algunes paraules.

Per veure les fotos fent els tallers, cliqueu a sobre de cadascun: AuditivaVisual.