Sortida Port Aventura 6è

Seríeu capaços de pujar a una muntanya russa que porta una velocitat de 134km/h? Doncs els nostres valents i valentes de la classe de sisè s’han atrevit a passar uns minuts d’adrenalina pura!

Dilluns 24 ha estat un dia increïble per als alumnes de sisè de l’escola!

Hem visitat Port Aventura World i ha estat una experiència emocionant i educativa per a tots nosaltres. El parc temàtic ofereix una gran varietat d’atraccions, espectacles i activitats que van fer que el nostre dia fos completament ple d’energia i diversió.

El dia va començar de bon matí ja que ens vam haver de llevar d’hora, però les ganes de gaudir d’aquesta excursió tan esperada feien que el matinar no fos un problema.

En arribar al parc, els alumnes es van sorprendre per la magnitud i l’ambientació de cada àrea temàtica. Va ser una experiència única per a ells veure tots els detalls que els dissenyadors del parc havien incorporat a cada atracció i espectacle. La Mediterrània, el Far West, la Xina i Polinèsia, totes elles van ser una delícia per als sentits.

Va ser divertit veure la reacció dels alumnes quan van pujar a les atraccions i quan van baixar d’elles, normalment cridaven de felicitat.

Ha estat una excursió educativa i emocionant; el dia va passar molt ràpid i intens, però a la vegada FANTÀSTIC I INOLBIDABLE que els alumnes recordaran per sempre.

Per veure les fotos de l’excursió, cliqueu aquí.