Recomanacions de llibres per Nadal

Estimats i estimades, des del meu cau us faig arribar unes ressenyes bibliogràfiques molt interessants de cara a regalar llibres per nadal.

Ja fa dies que la biblioteca de l’escola llueix engalanada i sent a parlar del nadal: contes i  llibres nadalencs, panera literària, Pare Noel, el tió… i el caganer (recordeu que sobretot hi ha d’haver-hi un caganer)

En el següent enllaç (cliqueu aquí), trobareu una guia literària infantil i juvenil, Nadal 2017, editada pel Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona. Una proposta molt interessant de lectura de les biblioteques públiques gironines.

Us recomano que entreu i us la mireu. Hi ha una selecció de lectures organitzades per nivell i edat. Bons consells i bona guia de lectura.

A més a més, comptem amb les orientacions i consells d’en Jaume Centelles publicats al seu web d’Invitació a la lectura. Si entreu a l’enllaç, trobareu un grapat de lectures seleccionades i molt boniques. Us el recomanem.

Molt interessant també aquest enllaç de l’Aula L’H, de la televisió de l’Hospitalet sobre propostes de jocs, llibres i activitats nadalenques de les escoles.

I, per acabar-ho d’adobar, un poemeta d’un drac:

Bones festes,

bon Nadal!