PLÀSTICA, TASCA 7.

Dimarts 2 de juny de 2020

Hola Àligues i famílies!!! Anem a per la tasca de Plàstica.

Aquesta setmana treballarem l’art juntant la música i la plàstica. Sabeu qui va ser Vivaldi?

ANTONIO VIVALDI

Antonio Vivaldi va ser un reconegut violinista i un dels principals compositors (autor d’una obra musical o que compon obres musicals)  del barroc. Va compondre unes 777 obres. És molt conegut per ser l’autor de la sèrie de concerts per a violí i orquestra: LES QUATRE ESTACIONS.

LA PRIMAVERA

L’ESTIU

LA TARDOR

L’HIVERN

ARA ET TOCA A TU…

LES QUATRE ESTACIONS DE VIVALDI

• Escolta els quatre concerts. Gaudeix del moment i fixa’t en les diferències entre uns i els altres.
  • Escull un dels quatre concerts (La primavera, L’estiu, La tardor o L’hivern).
  • Crea la teva obra d’art a partir del que et fa sentir la música quan l’escoltes. Tens completa llibertat de fer un dibuix, pintar un full amb diferents colors, utilitzar pintures, ceres,… Utilitza la teva imaginació i deixa’t portar!!!

Aquesta tasca té com a data màxima d’entrega el proper DILLUNS 8 de juny.

RECORDA ENVIAR-LA AL CORREU: agrau@maragalllh.cat

Una SÚPER abraçada GUAPOS i GUAPES! Us trobo molt a faltar?.

Ariadna♥️.