PASQUA 2024 I FINAL DEL SEGON TRIMESTRE!

Avui ha estat un dia molt especial a l’escola, ja que hem celebrat el final del segon trimestre amb activitats molt divertides! Les classes d’Infantil, Primer, Segon i Tercer han fet la seva pròpia mona de Pasqua a la seva classe.

Els alumnes han demostrat molta creativitat i habilitat en la seva elaboració, utilitzant materials diversos per decorar les mones..

Per altra banda, els alumnes de 4t, 5è i 6è han fet una altra activitat que ha consistit en fer una manualitat relacionada amb la Pasqua.

Després de l’elaboració de les mones, tots hem sortit al pati per esmorzar junts, gaudint de la companyia i del bon temps. Després d’una estona de jocs i activitats a l’aire lliure, els alumnes de Primer, Segon, Tercer, Quart, Cinquè i Sisè han participat en una emocionant recerca d’ous de Pasqua al pati de l’escola (els alumnes d’infantil havien realitzat la recerca durant la setmana).

Els alumnes han amagat els ous als altres cursos, després han format equips i han recorregut tot el pati cercant els ous amagats pels seus companys, que contenien enigmes sorpresa. Ha estat una activitat molt entretinguda i cooperativa, on els alumnes han treballat junts per aconseguir completar la recerca.

A la tarda, tots els alumnes i el professorat de l’escola ens hem reunit al pati per continuar celebrant la Pasqua. Hem començat la festa menjant les delicioses mones de Pasqua que havien preparat els alumnes de les diferents classes. L’alumnat ha gaudit dels sabors i aromes que les mones desprenien, mentre compartíem converses i rialles.

Després de degustar les mones, hem obert els ous de Pasqua que havien cercat els alumnes al matí. Tots els ous contenien xocolata i els alumnes s’han mostrat molt contents i emocionats mentre en menjaven.

Per acabar la festa, hem ballat junts al ritme de la música que els alumnes havien seleccionat prèviament. Hem format grans cercles i hem ballat amb molta energia i alegria, demostrant que som una gran família escolar.

En definitiva, ha estat un dia inoblidable per a tots els alumnes i professorat, ple de diversió, creativitat i companyonia. Hem acomiadat el segon trimestre amb molta alegria i energia, i estem desitjant començar el tercer trimestre amb la mateixa il·lusió i ganes de aprendre!

Si voleu veure imatges d’aquest dia només heu de clicar als següents enllaços:

INFANTIL

PRIMÀRIA