Lliga de llibres 5è

Una vegada més, tots els i les alumnes que arriben a cinquè, participen en una activitat força engrescadora en la qual l’objectiu principal és captivar a la canalla el gust per la lectura. Una bona manera de poder fomentar-ho és a través de la lliga de llibres!

Aquest any els hi ha tocat participar a la classe dels futuristes de la nostra escola. Al llarg de l’any, l’alumnat de cinquè, s’ha endinsat en el món de la lectura, llegint 12 llibres escollits per les biblioteques del barri, i elaborant preguntes per fer el concurs de la lliga de llibres.

La primera partida que van disputar amb l’escola La Carpa va estar força igualada, però els futuristes dels Joan Maragall es van emportar la victòria; malauradament, a la segona ronda contra el Pau Sans, ens van eliminar.

El més important que han après els i les nenes de cinquè ha estat que la lectura ens permet viatjar a llocs extraordinaris i només llegint aconseguirem descobrir aquests indrets tan meravellosos.

VISCA LA LECTURA!

Per veure les fotos, cliqueu aquí.